One Step Ahead with Business Spend Management

Make an immediate impact on your organization and suppliers? Business Spend Management from ISPnext empowers you to improve financial controls, trigger cost savings and secure the entire procurement process. One platform including: Vendor Management, Sourcing, Contract Management, Procurement, AP Automation, Spend Analytics and more.

» «

At Van Lanschot Kempen, the Procurement Department falls under the ‘Service Center Purchasing Contract Management & Facilities’. The department consists of two buyers, five contract managers, and one manager for contract management. Together they constitute 6.5 FTE.

Peggy Klingers is the manager for contract management and directs her team of five contract managers. She and her team use VendorLink on a daily basis to analyse procurement spending, inspect contracts, and comply with laws and regulations.

ProRail is responsible for the Dutch rail network: construction, maintenance, management and safety. As an independent party, they distribute the space on the rails, control all train traffic, build and manage stations, build new tracks and maintain existing tracks, turnouts, signals and level crossings. Together with transporters, ProRail commits itself 24/7 to ensuring that passengers and freight reach their destination safely and on time in an efficient and cost-conscious manner – and always with attention to the impact on the environment and on society.

 

Martijn ten Kroode has been working since 2011 as Procurement Manager at Pon’s Automobielhandel in Leusden, The Netherlands, one of the business units of Pon. “At Pon’s Automobielhandel, I am responsible for all procurement besides the cars,” Martijn says. “This includes procuring support services, parts and accessories to ultimately be able to sell cars. For example we spend a great deal of money on media and advertising agencies, IT services and hiring in external staff. In addition, I also coordinate the Pon Procurement Board – a consultative body in which we meet with the various procurement managers of other Pon companies. From this board, we carry out Pon-wide projects with which we bundle our procurement needs and in that way, as a result of the larger volume, increase our purchasing power.”

» «

VendorLink en ISPnext bundelen krachten
800

VendorLink en ISPnext bundelen krachten

’s-Hertogenbosch/Veenendaal, 6 juli 2021

ISPnext en VendorLink bundelen hun krachten. De groeiambities van beide organisaties wordt op deze manier kracht bijgezet.

 

Omdat de cloudoplossingen van ISPnext en VendorLink volledig complementair zijn, is dit een belangrijke stap in onze strategische ambitie om onze leidende positie verder uit te bouwen in de Europese markt. Door digitalisering van zowel de strategische als transactionele processen, zullen onze (toekomstige) klanten in staat worden gesteld alle uitgaven efficiënter, doelmatiger en kostenbewuster te kunnen beheersen.

 

"Dit is een mooie stap voor VendorLink en voor onze klanten", aldus Roy de Brouwer, co-founder van VendorLink. "Nu we samengaan met ISPnext, bundelen we kennis en ervaring, zodat we ons nog sterker kunnen richten op innovatie van leveranciersmanagement en de integratie met Accounts Payable Automation van ISPnext.‘’

 

De klanten van ISPnext kunnen direct gebruik maken van VendorLink. De komende maanden wordt gewerkt aan een naadloze integratie van VendorLink en ISPnext. Daarnaast blijven de applicaties ook onafhankelijk van elkaar beschikbaar.

 

"De combinatie van onze klanten, kennis en oplossingen heeft onmiddellijke impact op onze waardepropositie voor de korte én lange termijn", aldus Gustaf Tanate, CEO van ISPnext. "Met het vernieuwde cloud portfolio kunnen wij nu alle initiatieven rondom het managen van uitgaven volledig, snel en succesvol ondersteunen.”

 

Over ISPnext

ISPnext is oorspronkelijk als ISProjects, 20 jaar geleden opgericht en uitgegroeid tot de grootste zelfstandige leverancier van factuurverwerkingsoplossingen in de Benelux. ISPnext richt zich zelfstandig op de ontwikkeling, verkoop, implementatie en support van de oplossingen voor de digitalisering van uitgavenprocessen. Inmiddels maken 250+ klanten in Nederland en internationaal gebruik van de expertise. Het hoofdkantoor van ISPnext is gevestigd in ‘s-Hertogenbosch. Gustaf Tanate is de CEO.

 

Over VendorLink

 VendorLink is opgericht in 2009 en wordt geleid door Martijn Goedings, Maarten de Ru en Roy de Brouwer. VendorLink is marktleider in leveranciersmanagement software in Nederland. VendorLink levert software en diensten op het gebied van Sourcing, Spend-, Contract-, en Leveranciers Management. VendorLink brengt complete organisatie uitgaven in kaart en stelt organisaties in staat contractafspraken te monitoren op inhoud, risico’s te analyseren en de prestatie van leveranciers te meten in relatiee tot de contractafspraken.