Samenwerken aan contract en leveranciers afspraken vergt veel afstemming: wie is verantwoordelijk voor welke taken en wanneer moeten deze gereed zijn?
Met VendorLink PLANBOARD kan je takenlijsten overzichtelijk op een planboard plaatsen. Stel je TEAM samen, verdeel de taken en volg de voortgang op het planboard. Bereik zo samen het gewenste resultaat.
Creëer je eigen planboard op contract, leverancier of op een algeheel niveau. Per planboard stel je je VendorLink TEAM samen, zodat real-time met je collega’s snel kan afstemmen.
Maak zelf je takenlijst of gebruik reeds bestaande taken of procedures vanuit je eigen inkoopbeleid. Zo borg je dat de interne processen telkens op dezelfde manier worden uitgevoerd. Wijs de taken toe aan je teamleden en stel een gewenste einddatum per taak in.
Per planboard bepaal je zelf de fasering van je taken in Tracks. Standaard hebben we al TO DO, IN PROGRESS, REVIEW en DONE voor je aangemaakt. Natuurlijk kan je hier zelf tracks aan toevoegen of zelf samenstellen.
Elke teamlid heeft toegang tot het Planboard met taken en kan zelf de taak in de juiste track zetten. De voortgang van de taken wordt helder per track getoond en is zo voor iedereen te volgen.
Maak je eigen Planboard en gebruik takenlijsten
Werk online samen aan inkooptaken
Gebruik voor gedefinieerde takenlijst om interne procedures te volgen
Wijs taken toe aan je TEAM leden en volg de voortgang
VendorLink is nu ISPnext.
Wil je doorgaan naar de website of inloggen op VendorLink?